Oma kuva
Vantaa, Finland
olen luonon läheinen ihminen. rehellinen ja luotettava tavallinen ihminen. aina saa kysyä jos haluaa tietää lisää. siunausta jokaiselle lukijalle

keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Kutsu sinulle


 Jeesus vastasi ja sanoi heille 
Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat
En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita 
vaan syntisiä parannukseen


Meidän uskovien tehtävä ei ole tuputtaa
vaan kertoa sinulle mitä Raamatussa on kirjoitettu
Ihmisellä on vapaa tahto ottaa vastaan Jumalan armo
Että siirtyisit lain alta armon alle

Mistä sinä pelastut?

ihmisille on määrätty että heidän kerran on kuoleminen
mutta sen jälkeen tulee tuomio
Pelastut kadotus tuomiolta ja ikuisesta erosta Jumalasta


syntiinlankeemuksessa jouduttiin eroon Jumalan yhteydestä


Pääsisit elävän Jumalan yhteyteen takaisin
Että saisit olla taivaassa ikuisesti Jumalan kanssa

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi
Jumala kuulee rehellisen rukouksen
ei ole rukouksen pituudesta kiinni
 eikä miten hienosti rukoilet
vaan se että olet rehellinen


Ota Jeesus Herrana ja vapahtajana omaan elämääsi vastaan
tunnusta ja hylkää syntisi. Saat kaikki synnit anteeksi


Jeesus Kristus haluaa auttaa

Avuksesi huuda minua hädän päivänä
niin minä tahdon auttaa sinua
ja sinun pitää kunnioittaman minua


Sinä olet arvokas ihminen



Kannattaa lukea Raamattua


Aloita vaikka Luukkaan Evankeliumista



Jeesuksen Kristuksen siunausta sinulle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti